Full digital
Skaitiniai
-
„Full digital“ konferencijoje – nuo žymių influencerių iki marketingo profesionalų
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
-
Ukrainos „Havas Digital“ agentūros vadovas Lietuvoje – atskleis išplėstinės realybės galimybes rinkodaroje
Išplėstinė realybė – tai technologinė inovacija, kuri sparčiai keičia mūsų suvokimą apie aplinką ir suteikia visiškai naujas galimybes tiek verslo, tiek pramogų srityse. Ši naujovė yra ne tik pažangus žingsnis į ateitį, bet ir gali paveikti mūsų kasdienį santykį su technologijomis. Šį įrankį vis dažniau pasitelkia ir rinkodaros srities atstovai, rašoma pranešime spaudai.
-
Dirbtinis intelektas ir rinkodaros vadovas: partnerystė ar konkurencija?
Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence – AI). Tačiau kaip ši revoliucinė technologija paveiks rinkodaros vadovų vaidmenį ir kasdienę veiklą?
-
Dovilė Filmanavičiūtė: Lietuvoje trūksta prekių ženklo-chuligano
Informacijos srautas ir informacinis triukšmas vargina vartotojus, jie pavargo nuo visoms auditorijoms skirtos reklamos ir jos nepastebi. Tuo tarpu dauguma prekių ženklų nededa pastangų išsiskirti ir pasirenka mažiau rizikingas marketingo strategijas. Ar tai tinkamas būdas pasiekti klientus?
-
Ieva Mackevičienė: „Kad ir kaip smarkiai keistųsi rinka, vienas dalykas tikrai nesikeis“
Skaitmeninis marketingas itin susijęs su technologine pažanga. O ji per pastaruosius 10 metų padarė didžiulę įtaką mūsų kasdienybei. Verslininkė, nuomonės formuotoja, asmeninio prekės ženklo vystytoja Ieva Mackevičienė sako, kad dabar verslams yra itin paprasta būti arti vartotojų, o turinio kūrėjams – savo auditorijos, bet dėl itin dinamiškos kaitos kyla nemažai iššūkių.
-
Metų rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė: ateitis nebaisi, kai turi planą B
Pastarieji keleri metai parodė, kad pokyčiai, darantys įtaką vartotojų įpročiams, gali būti itin staigūs ir netikėti. Kaip prie jų greitai prisitaikyti verslui, ypač jei kalbame apie skaitmeninę rinkodarą? Metų CMO (rinkodaros vadovė) Giedrė Vilkė sako, kad turint planą B, į pokytį galima sureaguoti itin greitai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
-
Arijus Žakas: nespėliokime apie ateitį, spręskime dabarties iššūkius
Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktualiems skaitmeninėje erdvėje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
-
Šiais metais – rekordinė „Full digital“ konferencija
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Šiemet konferencija vyks spalio 18 dieną. Tikimasi, kad renginyje dalyvaus per 1500 rinkodaros ir komunikacijos specialistų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
-
Skaitmeninės rinkodaros konferencija „Full digital“: 25 pranešimai per vieną dieną
Kaip atkreipti vartotojo dėmesį ir kartu suteikti jam pridėtinės vertės? Kuriuos skaitmeninius sprendimus reikėtų padėti į stalčių ir kokios ateinančių metų tendencijos šioje srityje? Į šiuos ir dar šimtus rinkodaros specialistams kylančių klausimų spalio 18 d. atsakyti bandys pirmoji Lietuvoje išimtinai skaitmeninei rinkodarai skirta konferencija „Full digital“.
-
Šį rudenį Vilniuje – nauja skaitmeninės rinkodaros konferencija „Full digital“
Konferencija vyks pagal pasaulyje populiarų modelį, kai trumpus, koncentruotus pranešimus skaito daugybė savo sričių specialistų. Pranešėjų bus virš 20, o veiksmas vyks labai dinamiškai: kiekvienas kalbėtojas turės po 10-15 minučių, per kurias pristatys konkrečią temą gvildenantį pranešimą.
-
Konferencija „Full digital“ žada nustebinti: atskleis 2020-ųjų rinkodaros paslaptis
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ šiemet ruošiasi dvigubai didesniam dalyvių antplūdžiui. Organizatoriai patvirtino, kad dėl to konferencija kelsis į naujas erdves, tačiau praėjusiais metais pasiteisinęs renginio formatas – nesikeis.
-
„Full digital“ plečia geografiją ir keliasi į skaitmeninę erdvę
Jau tradicine tapusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija šiemet keliasi į skaitmeninę erdvę. Taip pat plečiasi konferencijos geografija – šiemet ji bus transliuojama ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Estijoje.