Aidis Dalikas. YOU DON'T NEED A "DIGITAL" AGENCY
Pebble Goh. DIVERSITY AND INCLUSION. WE CAN CHANGE THE FACE (AND BODY) OF ADVERTISING
Toomas Tepomes. HOW ONE CAMPAIGN CAN BRING THREE DIFFERENT RESULTS?
Greg James. MEANINGFUL MEDIA IN A POST-COVID WORLD
Kaspars Ulsts. ONLINE VIDEO – HOW TO MAKE IT ACCOUNTABLE
Doris Rozdestvenski. HOW TO BUILD CONSIDERATION TO PURCHASE WHEN THE PURCHASE HABIT DOESN’T EXIST?
Leo Gujis. WHY EVERYONE IN YOUR ORGANIZATION SHOULD CARE ABOUT APPS?
Mantas Povelauskas. HOW TO DRIVE EFFECTIVE BUSINESS ON FACEBOOK
Sagi Chemetz. WEB 3.0 HOW THE RISE OF TIKTOK CHANGING DIGITAL
Anni Rahula. T'S THE LAST TIME TO SAVE INFLUENCER MARKETING
Ossi Honkanen. KICKING ASSES OR SAVING OUR OWN - HOW LOOKING INWARD IS MAKING US LESS CREATIVE
Edgaras Petručionis. SOCIAL MEDIA TRANSFORMATION IS OVER. OR IS IT?
Danutė Rasimaviciute. SUSTAINABLE IS GREAT, BUT WHAT IF WE MADE IT COOL
Juan Pablo Garcia and Carlos Andrés Rodríguez Monroy
Maria Garrido. DRIVING MEANINGFUL BRANDS IN THE BALTICS & BEYOND
Simona Vilkaitė Marcinkevičė. PASAULIS, KURIAME TURI VOS KELIAS SEKUNDES DĖMESIO
Liudas Rimkus. AR BANKO KOMUNIKACIJA GALI NEUŽKNISTI?
Jurgita Lemešiūtė. KARJERA PER NUOTOLĮ: 2021
Orijus Gasanovas. REPORTAŽAS: KAIP E-KOMERCIJĄ PADARYTI EFEKTYVESNE
Andrius Barakūnas. KOKIĄ ĮTAKĄ DARO FAKTŲ (NE)ŽINOJIMAS?
Šarūnas Mikelevičius. DUOMENIMIS GRĮSTA RINKODARA. AR TIKRAI?
Gediminas Judzentas. KRYPTIS, APIE KURIĄ NUO ŠIOL GIRDĖSIME VIS DAUGIAU IR DAUGIAU
Justinas Pileckas. E-KOMERCIJA MIRUSI. TEGYVUOJA E-KOMERCIJA!
Justina Meškauskė. PR ATEITIS: PRANEŠIMAS SPAUDAI = 0 EUR
Vaidotas Valantiejus. KĄ ŽMONĖS PERKA, KAI PATIRTYS UŽDRAUSTOS?
Arijus Žakas. 5 PRIEŽASTYS, KODĖL JUMS NEREIKIA TIKTOK'O
Giedrė Vilkė. GO GLOBAL OR GO HOME. POKALBIS APIE PASIRINKIMUS
Klaidas Šiuipys. GERIAUSIA VIETA PASLĖPTI LAVONĄ - ARBA AMAZON'O REITINGAVIMO PRINCIPAI
Simonas Bartkus. JEI NEAPLANKAI MAMOS, REIŠKIA, KAD JOS NEMYLI?
Jonas Valatkevičius. PREKĖS ŽENKLO IDENTITETAS VAKAR, ŠIANDIEN IR RYTOJ
Laura Aleksandravičė. AR SVARBU, KĄ APIE PREKĖS ŽENKLUS GALVOJA INFLUENCERIAI?
Julijus Bogdanovas. SEO TENDENCIJOS 2021: KO TIKĖTIS?
Algirdas Ramaška. APIE KĄ NESUSIMĄSTOTE KURDAMI IŠGYVENIMO STRATEGIJĄ?
Monika Garbačiauskaitė-Budrienė. GREITAI IR GERAI NEBŪNA? PER KARANTINĄ - BŪNA
Skirmantas Malinauskas. NAUJASIS MEDIA KANALŲ PASAULIS
Monika Laukaitė. AR KADA NORS IŠMOKSIME DIRBTI NEW NORMAL REALYBĖJE?